Säg vad vi sa.

Om att paint it black. Usch, nu var så det länge sen att det känns kört. Det är kört. För Frugan är borta. Jag har inget liv nu. Nästan. Men nyår vart fint ändå. Med vin och god mat och fina människor. Mitt i natten. Det nya året kan bli vad som helst. Och lite till. Det ska jag ta kort på. För jag har köpt en kamera för mina julklappspengar. I helgen kom Amanda och hälsade på. Det var trevligt. Vi lekte charader och bongade öl och gick ut och dansade med Esteban. Men nu har hon åkt hem igen. Och snart åker Rickard bort. En vecka. Då blir jag ensam kvar. Men då kanske jag få biljetter till dansen. Sen har jag inget mer att säga. Men jag sa något. Så tycker jag att det är förbjudet att plugga på helger. Plugga över huvud taget. Nu ska jag trycka en pizza och kolla på film.

Inget.

Kommentarer
Postat av: frugan

jag kommer tillbaka, jag lovar! håll ut. tänk på denna period som en mental diet. jag saknar dig

2009-01-14 @ 18:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback