Solen i ögonen.

Vad vet väl jag. Jag blir så trött. På att jobba. Det är så jobbigt. Men idag jobbade jag bara halva dagen och sen brassade jag hem till Isabella som fyller 6 år. Hur gulligt är inte det. Hon hade en prinsessklänning och hade fått fina Barbiedockor. En kunde sjunga. Vad kul det var när man var liten. Av oss fick hon en bilbana. Najs. Sen åt vi ballerinakakor och det var det första jag åt på hela dagen för jag drack för mycket vin igår. Så mycket vin att jag försvann ett tag och fick Mr. Boll att bära hem mig för att sedan slänga ut honom. Men det var kul i alla fall. Nu är jag hemma och jag har massor av saker att göra. Som att städa min garderob där allt är en enda röra. Inproppat. Allt är en stor röra hos mig över huvud taget. Men när det är mycket att göra vet jag inte vart jag ska börja. Så då orkar jag inte. Jag har köpt ett gymkort på Sats och nu ska jag träna så att jag blir skitstark. Limpan ska bort. Åh, vet ni vad. Lars Winnerbäcks film gick på ettan här om dagen och den var så fin att jag inte kunde andas. Jag tror jag ska baka lite kakor.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback