Rocka Billy.

Så här är det. Musikalen var lite smått fantastisk. Så att man vill hoppa in i den, in i tiden med flotta klänningar, stiliga kavajer och välkammade frisyrer. Åh, sån fin musik. Den kvällen var nog den finaste i hela mitt liv. Jag kan i varje fall inte tänka på någon bättre, alls. För jag är med världens finaste människa. Vi drack champange och doppade jordgubbar i choklad. Åt god mat och drack drinkar nästan hela natten. Och när vi vaknade så åt vi den största frukosten i hela mitt liv. Flott. Så har ju gölle Staffan fyllt år och vi har överraskat honom med kalas. Det blev också en hemskt trevlig kväll. Nu i helgen som var, va vi på bio allihop och tittade på: Män som hatar kvinnor. Den var också hemskt bra. Trots att jag hade läst boken. En dålig nyhet är dock att jag har gult hår. Så gult att det nästan inte går att visa sig ute. Misslyckat. Jag har världens sämsta hår, och en dag kommer det ramla av. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback