Jag vet inte.

Jag glömde några dagar. Mitt mål är att vara typ återställd dag 13. Tretton är ett nummer som det verkar hända saker på. Jag vill vara helt bekymmersfri då. Haha. HAHA. Jag skrattar bara nu. Allt är så fel. Konstigt. Absurt. Jag är hemma hos mamma och pappa. Som är hemma hos mig nu. Det kan man skratta ännu mer åt. Jag känner mig fett gammal. Men igår sov jag hemma hos "oss". Det är fan inte hemma hos oss. Inte ett jävla skit. Orka. Mitt liv kommer bara bli galet av det här. Men skit samma. Jag har jobbat min helg, som är hemskt jobbigt varje gång. Igår var jag på ferre med Bella. Hos hennes pluggkompisar. Vi åt himla god middag och gick till Fashing. Jag hade ingen bra kväll. Det var inte min kväll. Det var kul! Lätt. Men jag fick rövin och öl på mig. Flera gånger. Och en armbåge rakt i ansiktet av en alltför seriös dansade person. Inte najs. Det är så jävla kallt här. Jag har stickad kofta, halsduk och mammas morgonrock på det! Och tofflor. Jag fryser typ ändå. Jag orkar inte packa upp mina kläder nu. Jag ska ta ett bad istället. Sen titta på en film med Johannes och dricka en kopp te. Mys! Jag har inte badat på jättelänge.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback