Thailand.

Ibland känns det som att allt går fel. Nu till exempel. Min världens finaste, blev världens elakaste. Jag måste göra om. Hela mitt liv. Jag fick en BÖTER och jag var en sekund från att köpa kurslitteratur för mer än TUSEN kronor till en kurs jag inte ens ska gå på. För att jag är EFTER och har nu missat två föreläsningar på den kursen jag egentligen skulle gå på. Vilket innebär jag har sumpat alla chanser jag hade på att kanske klara den här kursen trots min impulsiva semester. Dock en semster som uppenbarligen är väldigt behövlig. Jag ska glömma allt och börja om när jag kommer hem. Bara att jag ska vara brun när jag börjar om. Fett brun. Men jag är hemskt nervös. Inför att resa. Resfeber. Jag vet inte. Men tänk om jag glömmer nåt, tänk om jag inte hittar alla när jag kommer ner, eller inte ens hittar till rätt hotell. Och tänk om jag blir kvar tre dagar själv, för att alla åker iväg. Hjälp. Imorgon åker jag. När jag kommer hem så har Mia kanske en skruttbebis! Det är det enda jag ska längta hem till.

Kommentarer
Postat av: Kevins mamma Mia

Jag älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback