Dag 11,5.

Det är snart nästa dag. Dagen då jag måste prestera, leverera, agera smart. Anledningen varför denna tenta blivit  en såpass stor grej för mig är för att jag började läsa böckerna i måndags och har haft otroligt mycket viktigare saker för mig än att just läsa dem. GAY. Så för att trösta mig själv om (när) jag misslyckas tänker jag ungefär såhär; deppa inte, jag har ju kommit en bra bit påvägen med plugget inför omtentan. Jag har läst så mycket idag att jag inte kan tänka mer. Det är så fullt att det går trögt att tänka. Även simpla saker som att gå på toa eller äta mat går trögt. Dessutom har jag suttit som Quasimodo över mina böcker och har nu en fruktansvärd värk i min nacke. Jag har blivit lovat massage vilket jag tacksamt tar emot. Det får gå som det går nu. Jag orkar verkligen inte mer. Det får inte plats. Den pråliga lunchen jag pratade om tidigare blev köttbullar, men när är mat en bristvara, vilket den dessvärre är när man pluggar, smakar allt himmelskt. Jag har dessutom hunnit en "sväng" till Kungens Kurva och gått på Mio för att köpa soffbord, lampa och överkast. Himla trendigt. (Jag läste slaviskt i min bok båda resvägarna.)

Skiiiiiiiiit i det.

Kommentarer
Postat av: malin

hoppas att tentan gick bra! :)

(om inte, kommer det gå asbra på omtentan!)

2009-10-29 @ 20:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback