Dag 12.

Det är över nu. Ångest, stress och panik är som bortblåst. Jag laddade hela morgonen genom att sova till tio. Äta frukost med ett avsnitt Grey's till klockan tolv. Klä på mig i maklig takt och ta tåget klockan ett, där jag satt och läste igenom det sista och smått förbereda mig på att sitta och titta som ett frågetecken på alla frågor och gå utan att skrivit mer än några rader. Men så blev det inte. Egentligen har jag ingen kommentar. Man ska inte ropa hej förns man är över bäcken. Eller? Vad nu det spelar för roll. Jag skrev i två timmar. På alla utom två frågor. Det känns inte lika hopplöst och jag hoppas vid gud att jag klarar mig. Jag lovar och svär att jag ska börja läsa böckerna i tid till nästa kurs. Dag 12 har förövrigt varit bra. Jag har inte haft så mycket mer att bry mig om eller bli upprörd över. Jag har till och med tränat. För andra gången sen i somras. Yeeey! Nu ska jag dricka te och lägga mig och dö litegrann. Imorgon är jag ledig, och sen är det helg!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback