Dag 2.

Haha, dag 1 sket sig. Fan. Det är så jäkla svårt. Men idag kan lätt bli bättre. För klockan är redan halv fyra snart, och då är det inte mycket tid kvar jag strula till. Inge strul. Men min dag började inte alls bra. Men det räknas inte. Sånt händer alla. För dumma sköldpaddan bajsade på golvet och det regnade så där pyttelite så att man inte kan ha paraply men håret blir ändå helt förstört. Och jag tappade min favoritvante ever. Nu har jag bara en vante kvar. Vad ska jag med den till? Inget. De var jättedyra. BLÄ. Sen ringde båda min gruppmedlemmar och sa att de blev sena. Så där stod jag mitt i regnet och visste vad jag skulle göra med massa dötid tidigt på morgonen. Och det sista, jag köpa dyrt te på fiket och det var ljummet när jag fick det, så jag inte kunde dricka det. Sen gick resten ganska bra. Förutom att min grupp är fett bångstyrig och vi gillar inte riktigt varandra. Men ingen lotsas om det. Nu har det i alla fall slutat regna och jag är hemma och jag har chips.

Så har Hannah fått mig att börja lyssna på Melissa Horn.
En låt dör jag lite av att lyssna på.

Lät du henne komma närmre? Var hon vackrare än mig?
Ja, det finns dagar som jag tänker mer på henne än dig.
Jag går bredvid men halkar efter. Jag orkar inte springa mer.
Försökt att visa dig med blicken, men det är inte mig du ser.
Den här platsen är någon annans och jag måste hitta ut.
Hur ska man älska nån som har älskat nån förut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback