Dag 6.

WIIIEEE! Hela dagen igår gick fett bra. Najs, att se lite resultat. Haha. Jag och Sköldpaddan är så jäkla trendigt självständiga och har fett kul själva tillsammans. För han räknas INTE som sällskap. Den här dagen kan varken gå bra eller åt helvete med tanke på att jag inte gjort något annat än att jobba. Jag har ingen kommentar. Jag ska inte klaga. Det är ett bra, skitbra, extrajobb. Men man blir lite efterbliven av det. Det var Tacofest och det var fint och gott. Jag ska slänga i mig middag, snabbstäda och fixa till min slitna ICA-look. Sen kommer finbesök och vi ska dricka ljummet vitt vin och eventuellt gå till FAB-Magget och vara Fabulous. Det kan jag behöva. Sedan mina partner in crime har försvunnit är min kropp renad från alla gifter. Jag dricker inte kaffe, jag röker inte och jag dricker inte alkohol. Vilken tragisk påverkan detta har haft på mitt liv. Jag måste skärpa mig. Fredagsmyyys!

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback