Dag 9.

Måndag. Jag har varit i skolan, jag var till och med pepp på att gå på sista föreläsningen innan tentan. För att det skulle vara en sammanfattning, knyta ihop säcken, ta upp det viktiga, göra alla ett medvetna om det som komma skall. På domedagen. Det var jag helt i onödan. Pepp alltså. Fett GAY. Jag klarar inte av föreläsare som står och tänker, hakar upp sig som en trasig skiva, svamlar om helt ovesäntliga saker och han pratade för långsamt med. Då får jag panik och tänker hur mycket mer jag kan lära mig om jag sitter hemma och läser. Så får jag sådär bråttom hem. Men istället för att åka hem och läsa, så fikade jag snabbt (inte) med Staffan. För det är mycket mysigare. Nu är det också meningen att jag ska läsa. Men jag var tvungen att måla naglarna och titta lite på datorn innan. Blä. Tiden hinner ifatt mig och jag kommer nog inte att hinna. För att återgå till det som är viktigt. Äntligen massa pussar och inga tårar! Än. Nej. Det finns hopp. Snart ska jag på gympan. Sen PIZZA! Man kanske borde ta och rulla en själv.

Peace.

Kommentarer
Postat av: ellinor

när jag läste den kursen gick jag och shoppade på sammanfattningsföreläsningen. fattar inte hur de kan vara så kass! lycka till på tentan! kram

2009-10-26 @ 20:13:59
Postat av: Jessica

Haha, jag förstår det.)

Den var verkligen SÄMST.

Tack tack!

Kram

2009-10-26 @ 21:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback