Dag 11.

Idag var jag uppe sjuuuukt tidigt. Typ sju. För att jag skulle vara så effektiv som jag aldrig varit i hela mitt liv. Det har gått relativt bra. Mitt liv idag är därför väldigt innehållsfattigt. Mitt pluggande framskrider inte helt utan komplikationer. Som vanligt när man måste plugga känns allting annat plötsligt så himla roligt, jag skulle med nöje städa eller diska. Om ändå sköldpaddan kunde bajsa på glovet så att jag fick torka upp det.  Nej, inte rikitigt. Men jag skulle till och med hellre gå ut och springa. Kanske inte med nöje, men fortfarande mycket hellre än att sitta här och känna mig hopplös, kraftlös, meningslös, allmänt lös. Nu, eftersom jag har pluggat så effektivt i så många timmar så ska jag snart äta lunch. Det har jag längtat efter sen jag började. Jag vet inte vad än. Men jag har stora planer. Igår på min lediga kväll som jag skulle tillbringa med denna härliga litteratur tillbringade jag istället på kalas hos Anna. Det var trevligt. Idag verkar det inte komma några trendiga planer och rädda mig ur min misär. Tur kanske. En sak som är bra är att jag inte har blivit upprörd och brytt mig i onödan i alla fall.

Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback