Bullar, tavlor och gitarrer.

Jag har inga kläder. Alls. Ingenting jag har är fint. Ingenting är fint överhuvudtaget. Så känner jag på morgonen, mitt på dagen och på kvällen. Beroende på när jag ska klä på mig. Oftast på morgonen. Jag vet inte varför. Det är mer än bara trött på mina kläder just nu känslan. Ingenting är fint bara. Kläder alltså. Andra saker är fina. Jag har kommit på en sak jag vill göra. Och jag längtar och tänker på det hela tiden. Det är fint med drömmar. Jag vill hälsa på Sofie i Östersund också. Idag har jag varit på sudiebesök hos kulturförvaltningen i Stockholm. Ganska tråkigt. Sen drack vi öl. Sen handlade jag en jacka, en halsduk och fyra glas. Precis vad jag hade önskad mig häromdagen. Så nu längtar jag nästan till i morgonbitti, det får vara hur kallt det vill. Så åt vi Tapas i Gamla stan igen. För det är så himla gott. Med Mia och Nea. Mys.

Gnatt.

Kommentarer
Postat av: miss ö-sund

haha fan vad gulligt att du vill att det ska vara riktigt kallt så du får ha på dig nya halsduken :) alltså du Kommer få ta upp några hit också för här är det precis så kallt som du.. tror.

2009-09-17 @ 09:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback