Hej, hej, hej.

Jag har fyllt år nu. Det gick ganska bra. Jag hade ett kalas. Det var fint. Vi har varit på en teater och sett de tre muskitörerna fast som rockstars. Det var minst lika fint. Jag har massa blommor här hemma nu. Dom är också fina. Något som jag inte tycker är lika fint är mina kläder. Det verkar inte gå över. Den där känslan att jag inte har någonting alls att ta på mig. Vad har jag egentligen för kläder. Hur i hela friden har jag tänkt när jag handlade dem? De går ju inte att ha på sig. Inte ens för pengar. Så tänkte jag, vilket utmärkt tillfälle att önska sig lite presentkort att handla fina kläder för. Så det fick jag. Tack så hemskt mycket. Men det finns inga fina kläder alls. Inte någonstans. Eller så är det jag. Som har tappat smaken. Allt är bara blä. Åtminstonde på mig. Korv. Jag köpte i alla fall nya skor, för mina faller sönder. De var stiliga. Men jag kan inte gå i stan själv. Har jag kommit på. Det går inte. Jag får nå fel i huvudet. Så vill jag bara åka hem. Hem till vadå? Det spelar ingen roll. Du spelar ingen roll längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback