Inget idag heller.

Jag blir så trött på mig själv. Att jag glömmer hela tiden. Glömmer bort att inte bry mig och skita i saker. Jag tänker på dom tills de går sönder. Det blir knutar i huvudet. Trassel och så får jag ont i magen. En klump i magen. För en liten sak. En liten sak kan bli hur stor som helst. Om man inte skärper sig. Jag ska skärpa mig nu. Jag råkade bara glömma bort mig. Jag behöver ett tecken från ovan. Från dig. Nu ska jag fixa håret. Måla naglarna. Borsta tänderna. Klä på mig. Baka kakor. Skriva en sida till. En hel. Innan jag somnar. Jag skulle vilja gå ut i solen. Men jag sitter i fängelse, när man måste plugga varje dag. Tills man dör. Annars hinner man inte klart. Kul liv. Bajs. Klockan är halv fyra.

Klara färdiga gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback