Are they prettier than me?

När det är kallt på morgonen vill jag ha en stor halsduk jag kan gömma mig i. En jättestor. Göra en koja av på tåget och sitta i. För att jag är så trött. Att mina ögon ramlar ner, hela tiden. För att åka tåg är inte så kul. Inte så långt. Blä. När jag har en föreläsning som är två timmar blir min dag i skolan automatiskt fyra timmar lång. Förjävligt. Igår så hade jag och min käraste varit tillsammans i 1 år. Det är ganska fint och vi myste tills klockan blev kväll. Då åkte vi och badade helt själva. När bara poolen lyser och är varm. Fina blommor fick jag också. Röda. Blommor är nog en av de finaste man kan få. Sköldpaddan bor hos oss nu. Han var oönskad hos mina päron. Här får han kanske stanna. Beroende på hur snäll han är. Vi vet inte vad den ska heta än. Han hade så fult namn innan att han borde få ett finare. Inte för att han bryr sig så fasligt mycket men i alla fall. The Boat that Rocked. Är en ganska bra film. Hemskt fint att dansa till förbjuden rockmusik och ha fina frisyrer och blommiga klänningar. Se. Jag vill se Ponyo. Väldigt gärna. Så saknar jag min kusin himla mycket. Hon är alldeles för långt bort.

Kärlek.
Bild: Flickr.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback