Ginger & Lemon.

Fuck it we all in
You gotta play to win
Feel like it´s do or die
When i´m stepping in

Looooooptroop. Jag är som när man var liten igen. Jag börjar tycka om en låt. Sen lyssnar jag bara på den. Tills den inte känns lika dan längre. Tills jag lyssnat på varje rad. Tittat och tolkat sönder. Melodin tar slut, den är förstörd. Nej. Det finns vissa låtar som stannar. Om dom får vila ett tag. Idag är det torsdag, och jag har tappat löftet om att skriva. Så att jag minns. Jag har världens sämsta minne. Sämst. Helgen var bäst. Debaser, dans och pussar. Söndagen, med knäppo var himla mys. Måndag, jobb. Truppmöte, film och chirre. Tisdag, Ellenmöte och plugg till högskoleprovet som jag har BRUTAL ÅNGEST över. Vi pluggade i flera timmar, med undantag för lunch med den godaste thaisoppan. Dör lite, så god den var. Sen fick jag kortslutning i hjärnan. Kunde inte tänka och prata. Min hjärna pallar inte trycket längre. Jag kan inte tänka för hårt. HAHAHAH. Hjälp. Träna. Hemska bråk. Hem. Onsdag, jobba. Nu ska jag äntligen få göra lite kvalitesaker i livet. In till stan och solen och shoppa för pengar jag inte har. NAJS!!

Puss, puss, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback