Igen.

Jag vill igen. För det känns bättre då. Plus att nu händer det igen. Då måste man välja, och tänka rätt. Min mage mår relativt bra. Idag har jag ätit frukost klockan ett, för vi kramades för länge. Glass till efterrätt! Mitt på dagen. Under täcket. Fruktsallad och serier. Pussar och kramar. Klockan fem sprang jag genom duggregn hem till hjärta för grönsakssoppa och prata bort en hel kväll. Sånna kvällar jag inte klarar mig utan. För det är de bästa. Åka och äta munkar, hemmagjorda munkar med socker på. Nu är jag äntligen hemma, har badat och matat sköldpaddan och tittat på läskiga saker så nu är jag rädd. Imorgon ska jag upp tidigt och jag har massor att göra. Helgen kommer säkert att bli himla fin. Det är valborg och snälla snälla låt det inte regna. Nu tog det slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback