Yeeey!

Wiiiieee!! De gör inte ont längre. Efter tre dagars konstant smärta. Jag är friii. Hoppas jag i alla fall. Men just nu gör det inte ont. Gud, tänk om det bara är ett uppehåll. Nej. Imorse och igårkväll låg jag och kved sömnlös. Sedan klockan fem har jag sprungit mellan toan och sängen. Ingen mat har jag kunnat äta. Seriöst. Jag måste börja ta hand om min mage mycket bättre. Den är sjukt arg på mig. Förlåt. Imorgon börjar jag. Bra frukost. Bra lunch. Bra middag. Middag hos B. Spännande! Man ska äta fem gånger om dagen. Var tredje timme. Idag har jag anmält mig till hemliga utbildningar i städer långt borta. Vilket jag får lite ont i hjärtat av. Jag kan inte åka bort. Flytta. Jag gjorde det i alla fall. Vi har haft ett Ellen-möte. Som gick åt skogen. Två stycken ynka tjejer kom. Varför? Det var synd. Sen PW med magont, är inte en bra kombination. Men vila och försöka äta lite middag hos hjärta. Det var allt. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback