en sån där dag när man bara inte orkar bygga mera lego.


Jag säger bara en sak. Lars Winnerbäck i mitt hjärta. För alltid och lite till. Så lycklig och matt blir jag när jag hör, alla himla fina låtar. Och även fast jag inte längre lyssnar sönder dom varje dag så sitter dom kvar. Det är allt som egentligen behöver sägas men jag kan säga lite till. Fredag, jobb jobb nästan hela natten. Lördag, skopan, lunch på Waynes, systemet och fest hos Sara som har blivit min nästangranne. Himla crazy kväll. Hem, somna med mina kläder på och det är hemskt. Vakna 06.37 och komma på att jag skulle träffa rickard, cykla dit och sova vidare. Hur knäppt är inte de? Men fin frukost och sen in till stan mot Hannah och Sofia för en middag på Essingen innan vi tittade på Dundertåget, Sofie Zellmani, Laleh och Lars. Bra kväll. Bra helg. Idag regnar det och jag ska fika hos mamma, träna och jobba.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback