Ja.

Det har blivit augusti. Man vågar inte tro att detta trots allt också ska vara en sommarmånad. För den har inte börjat bra. Det har regnat. Men mig har det inte gjort något. För varje varje dag är jag på Ica. Som om jag inte skulle klara mig utan det. Ica. Hur dumt låter inte det? Så är det inte. Jag är tvingad. Tvungen. Måste. Men himla fina människor jobba där ibland och då kan det till och med vara ganska trevligt. Jag vet inte hur lång tid det har gått. Det bara kändes som att det var dags, och några av alla saker som hänt sedan kaoset med mobil och dator och allt tekniskt i mitt liv som inte vill fungera. Utan bara gå sönder och bli trasigt. ÄR, i alla fall fint lagad middag, tända ljus och så många pussar så jag dör lite. Fin, finaste festen för Malin som fyllt år. Med hattar och hur goda snittar som helst. Det vanliga, fikor, promenader, filmnätter, saker som är goda. Jag har nog bestämt mig. För att inte tycka att det är läskigt. Utan fint, bara fint. Efter 7 dagars arbete, jobbar jag några till. Och i veckan ska jag göra massa trevligt. Helgen blir kanske ännu lite fab än den som va.

PUSS.

Kommentarer
Postat av: missy

det kan du hoppa upp och klappa dig på att den ska bli.

2010-08-03 @ 10:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback