Lite misär, men bara lite.

Min mage har gått in i väggen. Igen. Aj. Aaaaaaj. Idag är det måndag. Kväll. Den började göra ont i lördagsmorse. Det är lång tid att ha ont. Samtidigt har jag mödosamt jobbat varje dag. Idag går det inte mer. Jag måste vara hemma imorrn, och vara lite sjukis. Blä. Jag vill bo på min toalett, gömma mig under täcket och inte se eller tänka på mat. I alla fall, hjälper det mig på traven med att inte äta godis. Jag är inte sugen på någonting. För det har gått sämst. Så sämst att jag inte ens tänker kommentera saken vidare. Jag kan däremot dementera eventuella rykten på att dessa krämpor jag numera lider av har förstört min helg. Nej. Den har varit himla fin. Fest hela natten med Hannah, i hennes fina fina lägenhet. Och på F12. Kräftskiva i Ellinors lilla stuga med svenska kräftor, och pajer så långt ögat kunde nå. Fint! Söndagen, efter jobbet. Massa mys och pussar. Irene Huss, hm. Nej? Idag har jag festat (läs;petat) i mig taccos hos mamma och pappa. Dom hjälper och köper saker så att det ska gå över. Skorpor och blåbärssoppa. Jag borde äta en nu. Jag ska sätta på en film och dö lite till.

Puss, puss, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback