Aj, aj, aj.

Jag skulle vilja ha en bild att lägga in. Men har ingen fin. Jag funderar på att ta kort på hur fint det blev här. I mitt criib. De vill man väl se. Kankse. Torsdag och förkyld. Jätteförkyld, så att jag inte kan svälja, inte andas och mitt huvud känns som ett bowlingklot med ringar under mina ögon. Jag får aldrig mörka ringar under ögonen? Börjar man bli gammal då. Kanske. Jag har i alla fall städat överallt, rensat och fixat papper i högen utan ände. Tittat på min möbel och försökt bestämma mig om jag vill ha den kvar eller inte. Jag blir inte klok. Städa så hetsigt är inte så bra när man är sjuk och jag fick lägga mig ner för att inte ramla ihop i en hög. Jag gjorde te och tittade på film, med rullgardinen nere för att inte se snön. Den ger mig lite ångest nu. Mitten på februari och kommer vi någonsin få vår? Snart kommer sushi och mys!! Frugan kommer hem i helgen och kan det bli bättre? Nej. Men jag är så ledsen för att ingen tycker att alla får vara med, eller att det finns hjärtrum eller att det blir roligare om man är fler. Som jag. Sämst. Men jag ska inte tänka på det. Bara mysa mig frisk så att jag kan jobba imorgon.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Linda

Heej kommentera gärna min blogg och snälla om jag får be dig kan du kommentera här-----> www.rasafageln.blogg.se Tack!

2010-02-18 @ 22:08:57
URL: http://lindawpop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback