Det här är svårt att förklara.

Egentligen inte. Jag måste bestämma mig. Helst igår. Angående två saker. Jag är inte så bra på att ta beslut. Jag är faktiskt ganska sämst på det För jag får sjukt lätt beslutsångest. I alla fall. Dagarna hit och dit. Jag har ingen koll. De bara går, ifrån mig. Idag är det tisdag i alla fall. Jag har precis kommit hem efter jobb och fika med nybakade semlor hemma hos... vem? Mitt gamla hem. Sak samma. Semlor är bara goda, om de är hemmagjorde. Tycker jag. I söndags var det alla hjärtans dag. Den dagen hatar jag bittert och intensivt. Jag hatar den inte av de klassiska anledningarna, utan för att den påminner mig om hemska saker. Tider i livet jag inte förstår mig på. Som jag inte alls vill minnas. Men den blev hemskt fin. Med kusin som försvunnit. Middag och serier. Lördagen åt jag mig så mätt på massa goda saker, som jag aldrig förr gjort. Fint. Nu vet jag inte mer. Jag ska dricka te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback