Kärlek vid sista ögonkastet.

Det här är svårt att förklara. Jag fuckar upp hela mitt organiserade liv, själv. Utan dig. Faaaaaan. Imorrn fixar jag allt. Jag har skrivit en lista. Jag ska stryka mer än hälften av alla punkter. Jag har fixat en idag. En viktigt. Lämnat tillbaka en skolbok som var mer än en månad sen. Jag var beredd att betala en förmögenhet för mitt slarv. Men 25 kronor räckte. Bibliotek är najs. Jag försov mig lite, fick skicka hem sovmys. Springa ner till Centrum. Luncha sallad och vara med när gullkorven skulle få två sprutor. Aj. Hem och fika, städa, planera. Hämta bil. Storhandla. Nu har jag en dammsugare och sen middag och fram och tillbaka. Nu är jag äntligen hemma. Jag ska titta på Greys och mysa. Imorgon har jag massor att göra.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback