Låtsas som det regnar.

Kan ingen bara berätta för mig hur jag ska göra. Vad som ska hända med mig. Hur allt ska bli. För jag vet inte. Jag får aldrig veta något. Jag vet inte vart jag ska men jag vet att jag ska dit. Det är bra. Jag kommer komma dit. I alla fall. Jag struntar i om det kommer ta fem extra år. Bara för att jag inte vet det nu. Att alla andra har fina liv, färdiga att bara hova in. Det går inte. Jag har ingen plan. Idag har jag styrt upp massa saker. Saker som jag har förträngt. Nu måste jag bara bestämma mig. Eller så kan nån bestämma åt mig. Igår tittade jag inte alls på Greys i min ensamhet. Jag fick filmbesök till klockan fyra på morgonen och läskig film och nattmat. Fint. Men jag är trött. Nu ska jag ner till Centrum med min bror och fika lite. För alla måste fika. För att må bra.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback