Maskinen!

 

HAHAH! Jag är så töntig. Men han är så bra. Så det spelar inte heller någon roll. I fredags badade vi bubbelpool hos fina Hannah. MYS. Sen kom den som jag inte sett på flera månader och hälsade på hela natten, och det var himla himla fint. Bra fredag. Lördag, loppis med mormor och sen brunch innan vi rotade runt och flyttade ännu mera saker hem till mig. Det är fullt nu! Sen tittade vi på Melodifestvalen och hos Bellaaaa och sen till Debaser och tittade på Maskinen. Hur fint var inte det. Väldigt. En väldigt bra lördag. Som slutade med Scarface och nudlar mitt i natten. Men det är inte kul att åka tåg hem med mullvadsögon och höga skor. Nu är jag äntligen hemma och ska kurera mig. Vara lycklig att jag fick en kram av Heeerbert. Haha! En bra helg.

<3

 


Kommentarer
Postat av: Kevins & Elliots mamma Mia

FJUT FJU

Postat av: Jessica

HAHAH!!! wöööhöööw

2010-02-11 @ 00:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback