Seems like we lost it.

Jag struntar i allt som det känns som jag måste säga. Jag bara gör ett statement. För det är det som behövs när verkligheten är skev. Ett beslut. Söndagen var den finaste på länge. Fett trendig. Jag var tröttare än tröttast av för lite sömn och för många glas vin, vaknade på min dator och bredvid ett bockskägg. (?) HAHA. Men det gick att fixa. Jag tog ett äpple och åkte in till staden för att gå på Opera. Det rörde mig ända in i själen. Så obehagligt häftigt och vackert. Tomorrow in a year. Med the Knife. Herre gud. Sen middag, sushi. Som är så gott. Vin. Ännu mera vin. Sen en tunna med popcorn och godis framför Avatar med trendiga 3D-glasögon. Jag dör lite. Så himla bra. Jag höll på att gråta minst tio gånger och varför är vi människor så fula för? Se. Åh. Lördagen, fin minddag med finaste hjärta. Fest, fest. Nu är det en ny vecka. Jag har internet i min lägenhet. Vilket gör den ännu lite mer bebolig. Jag bor här. Jag borde ha ett kalas, för att jag har flyttat in. Snart. Snart kommer kramar och pussar på beställning. Måste skynda mig. Imorgon, plugg, tvätt, fika, jobb.

Puss! <3

Kommentarer
Postat av: ö-sund

jaaaaaa, ha kalas så har jag en jäkligt bra orsak att komma hem :)

2010-02-02 @ 19:04:48
Postat av: Jessica

kör i vind!! då är det bestämt. NAJS.

2010-02-02 @ 22:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback