Shit va du känner de.

Torsdag, lite varmare men fortfarande hemskt kallt. Det är himla mycket snö som måste smälta bort innan vi ser asfalten, om den någonsin blir torr igen. Kanske inte. Idag är dagen när jag egentligen skulle bestämt mig. Hur mitt liv ska bli, vad som ska hända. Vad jag ska göra. Men jag skjuter upp det lite till. För jag är så jääävla bra på att skjuta upp saker. Najs. Ikväll ska jag titta i alla fall. Titta. Smoothiefrukost. Nu kom jag hem från Ellenmöte som gick fint. Nu tittade jag, och allting bara sjönk ihop. Till ingenting. Till vintern. Inte najs. Fan. Imorgon måste jag ringa och säga att jag ska sluta. Att jag inte vill. Inte kan. Inte orkar. Inte kan ha Csn mer. Att jag måste hitta på något annat. Jobba och skjuta upp mitt liv lite till. Snart ska jag i alla fall iväl på middag hos hjärta och hoppas allting känns lite bättre efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback