Strawberry days.

Bara fort. Jättefort. Söndag och förkyld. Trött. Helgen har varit himla fin. Finare än på längre eftersom min fruga kom hem! <3 Förutom allt jobbande. Men jag måste fixa stålar, till en Tv till exempel. Det är lite tråkigt att inte ha någon. På fredagen åt jag räkor och hade mys framför OS. (?) I lördags var jag bjuden på middag och vi åt bakad potatis med skagen och kräftstjärtar. Alltså, så himmelskt gått. Jag har helt blivit mig själv igen. Med att äta. Chips, vin och fint sällskap här i pyttelilla lägenheten. Men det gick bra. Sen dans och kramar hela natten. Upp och jobba tidigt, och nu är jag äntligen hemma. Har ätit en romantisk middag med mig själv som bestod av tonfisk, små tomater och nudlar. Nu väntar jag på att mitt te ska bli klart och jag ska krypa ner i sängen och vara sjuk för sista kvällen framför bra serier.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har helt enkelt haft en strålande helg trots sjukdom. vi ses snart för lunch :)

2010-02-23 @ 10:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback