Jag glömmer att andas.

Jag, Frugan och champange mitt på tolvslaget!! <3

 

Mitt 2010 började inte så fantastiskt som jag trodde att det skulle göra. Det började på det hemskaste sätt du kan tänka dig. Och ännu värre än så. Av alla gånger mitt hjärta har gått sönder och gjort så ont att jag vill slita ut det och kasta det långt bort, var det här det värsta. Det dummaste, vidrigaste och fulaste. Ingen har varit så dum. Inte du. Jo, du. Nu. Men jag har glömt bort dig nu. Jag har bara en kall klump i hela magen upp i halsen som gör mig spyfärdig. Allt är förstört. Allt är nedkladdat och trasigt. Alla minnen, alla fina minnen. Du är den fulaste i hela världen. Så, och lite till. Massa till. Jag var bara tvungen att skriva av mig det där. Meeeeen, vem har sagt att man måste ha en bra start. Ingen. Det kan fortfarande bli det bästa året i hela mitt liv! Det tror jag på. Kom till sak. Nyårsafton var en CRAZY natt men himla fin. Som en nyårsafton ska vara. Bara att jag inte kom hem och tomten gick sönder. Sedan dess har det gott 3 dagar på det här året och jag har hunnit med massa fint. Träffa Mia, dricka drinkar med Staffan, Robert, Sofie och Emil och ikväll har jag haft romantisk kväll! Det ska jag fortsätta med, tills allt är borta.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback