Inget.

Idag vaknade jag i min egen takt. Jag tar mitt eget jullov. Faaan. Kan man få va lite ledig? Tack. Jag vet varken ut eller in. Allt är så upp och ner. Ska jag skita i allt, stanna kvar? Jag vet inte. Jag ska till skolan imorgon i alla fall. Blä. Jag vill hitta något fint, ett jobb jag verkligen tycker om, eller en utbildning som bara känns rätt. Som jag vill. Det är otroligt enerverande att inte vilja. Ovilja. Jag har varit på lunchdejt idag istället. Så sjukt mycket mer givande än fyra timmar föreläsning i skolan. Lätt. De var fint, sen hem till Mia och slita bort mina ögonfransar som suttit kvar alldeles för länge och blivit snea och vinda. Så nu har jag inga kvar. INGA ÖGONFRANSAR! Jag skämtar inte. Jag ser ut som en cansersjuk. Hahahaaeeeehh. Tack. Inte så kul. Mys hela kvällen. Nu ska jag krypa ner i min brors säng, som är en dröm! Dock inte med min bror, han är i Thailand. Faaaan, vad jag längtar tillbaka. Hur bra lär inte han ha det just nu?

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback