So happy I could die.

Daaaans igårkväll! :D

 

Jag tar det bra först. Det blir roligast så. Så kan alla strunta i det sista. Alla utom jag. För igår var nog en av de finaste tisdagarna hittills. Helt oväntad. Spontan. En sjukt bra natt på det här året. Som måste bli ett oväntat år. Fullt av överaskningar. Har jag beslutatat mig för. Bra. I alla fall. Jag bestämde mig sent på kvällen för att ta med mig Gullhjärtat för att dricka vin och dansa hela natten. Kanske för att inte drunka i allt. Vi struntade i att det var femhundra minus. Kan det ens bli såhär kallt i Stockholm som det är just nu? Aj. Men vi blev varma fort och dansade med R som jag aldrig har träffat förut. Så himla sjukt. Haha! Vi var sjukt stekiga på Sturehof och Spybar till klockan var fyra på morgonen och jag fick en karatefylla. Då tog vi en bulle hem och sen massa myyyyys. Sluta vara så mysig! När jag vaknade fanns ingen tid att kurera min bakfylla. Jag har tränat. Cred till mig. Nu måste jag ha musik, fett högt, för jag vill inte veta. Inte höra. Det är så sjukt hemskt. Sorgligt. Så det gör ont i hjärtat. Det är det som är det dåliga. Allt som rasar samman, marken bara försvinner under mig. Hela min verklighet blir skev och trasig. Det finns inget att klamra sig fast i. Ingen punkt i livet som är som den alltid har varit. Aj. Massa, massa kramar till min mamma. Som är den bästa som finns! <3

Jag vet inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback