Snart faller allt på plats.

Tapeten Familjen!

Jag vet inte vad jag ska säga. Alls. Alla ord har bara tagit slut. Det känns så litet. Jag vet inte varför. Helgen är också slut. Lägenheten är färdigmålad och tapetserad. Jag har bara maniskt målat och timmar har gått utan att jag lagt märke till det. Vi har pausat för Moas 1årskalas, knappt för att äta och för att sova. Det blev så himla fin, så fint att man dör lite. Nu är det bara att ställa in alla saker. Men jag kan fortfarande inte förstå att jag ska bo där. Själv. Fett snart. Ena sekunden vill jag dit, på en gång. Bort. Ha ett eget ställe att va på och bara slippa allt. Andra sekunden vågar jag inte, och det känns såå läskigt. Jag måste be någon sova där med mig första natten. Annars blir det för otäckt. Hjälp. Idag har bella fyllt 7 år och haft kalas hon med. Mys. Kevin har fyllt 4! Alla blir så stora! <3 Imorgon vill jag åka till IKEA och spåra. Men jag får inte plats med sakerna jag redan har, så det känns lite dumt. Men det är strunt samma. Kom och hälsa på!

Puss.


Kommentarer
Postat av: Amanda.

Hej hej!

Försöker igen med att fråga hur det är?

Låter härligt med lägenheten, vilken tapet valde du?

kram

Postat av: Jessica

heej!

jag vet inte vad man ska svara på den.

bra och dåligt.

den som är på bilden! :)

kram

2010-01-19 @ 01:35:12
Postat av: Amanda.

Kan tänka mig det, men hörde av mamma nu att det kanske skulle lösa sig ändå.

har du flyttat än?

asfin tapet, jag älskade den där turkosa med tavlor, men den lär väl va svindyr kan tänkas...

hoppas iaf att vi kan ses snart, så fort min lägenhet är klar får jag lite tid att röra på mig och du är hjäääärtligt välkommen!

kram

2010-01-26 @ 20:26:48
URL: http://skuldra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback