Vi ses väl nån dag.

Nu har det gått en vecka. Det är söndag. En vecka är för lång tid. Men jag kan inte längre. Jag vill inte glömma bort. Idag känns allting ganska fint. Jag är så trött. Alldeles för få timmars sömn! Men det gör ingenting. Ikväll ska jag sova tidigt, och så är jag ledig från skolan imorgon och får äntligen sovmorgon. FAB! Helgen gick för fort. Igen. Jag har gjort saker som jag kommer att ångra, men som får mig att glömma allting för ett tag. Ibland får man göra sånna saker. Så har jag varit på uppesittarkväll med massa roligt prat, upp tidigt för att göra tårta och åka på loppis. Kalas hela dagen för Kevin, och sen dricka vin och träffa R på Allmänna Galleriet som jag aldrig varit på förut. Fint. Sen roligt film till det blev morgon, och upp tidigt för att åka till IKEA och få ännu mer beslutsångest. Sen hem, borra, skruva packa upp och fixa. Snart är det klart, och det är lite crazy. Stopp.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback