Dåligt.

GAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Jag har lust att strypa någon. Jag är arg. ARG. För att. Min dator gick sönder. Jag vet inte om alla mina bilder, allting som är viktigt, går att rädda. Om det finns kvar. Det gör mig sömnlös om nätterna. Nu har jag i alla fall köpt en ny. Den var dyr. Alla mina pengar är borta. Som jag jobbat ihop, varje helg, varje kväll och dag nästan alla fina sommardagar. Det är inte kul. Det gör lite ont i hjärtat när jag tänker på det. Men mina nya dator och jag kommer att bli bästa vänner och hänga varje dag. Den är himla fin. Så det gör inte jättemycket att den kostade en förmögenhet. I alla fall. Ikväll gick dessutom min relativt nya telefon sönder. Inte sönder så att den inte går att använda och lite glad får jag väl vara för det. Men helt skärmen sprack. I tusen bitar. Glaser sticker ut och den är förstörd. Den betalar jag 200 kr i månaden för i 2 år. TVÅ JÄVLA ÅR!!!!! Jag har ingen försäkring. Täcker hemförsäkring sånt? Det ska jag ta reda på i morgon. Om jag lyckas somna med dessa hemska saker hängandes över mina axlar. Usch. Idag är ingen bra dag. Hela helgen däremot har varit himla fin. Lördag, shoppa och vandra runt i staden, luncha och ha det bra. Hem och fixa till, på med fina skor och ut för att dansa hela natten. Söndagen spenderades på utflykt runt överallt och massa mys. Slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback