Genom eld.

Just nu är det tisdagkväll. Fredagen, lördagen och söndagen bestod av himla god grillmat, trevligt sällskap, vin så klart, sena nätter och tidiga mornar på jobbet. Massa kramar och viskande ord halv fem på morgonen som får en att längta himla mycket. Sushi, glass, promenad och soffläge tills helgen var slut. Vakna upp och bestämma fina saker. Gud, vad var det jag sa för bara någon månad sen. Att aldrig aldrig känna såhär. Precis så sa jag. Lovade jag. Nu är allt inlindat, påbörjat, farligt och det bästa jag vet. Idag gick jag upp 06:00 vilket inte är okej. Men jag klarade det. Bakade bröd, frös i frysen och fick sluta 13:00. NAJS! In mot staden och äta på Pong, oslagbart. 3D bio. Shrek. Färska hallon. Godis. Varm natt. Katastrof med groda. Cykla. Nu ska jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback