Puss.

Torsdag och jag har ångest för att jag inte åkte till Peace and Love. Varför i hela friden gjorde jag inte det för. Mutta. Men jag ska ha festivalfint hela helgen istället. I alla fall. Solen är borta, jag sov inte hemma. Vaknade och åt fin frukost, promenad med Nova. Hem och städa städa. Det har jag inte gjort på för länge. Dammsuga, damma, torka golven, putsa här och där. Bada blommor och diska. Hjälp. Jag är helt svettig och nu ska jag träna lite, duscha, äta blåbär och hallon till lunch och sen cykla och jobba. Sista dagen innan hela helgen ledig. Igår blev en fin dag, plantagen, glassfika, sushilunch, sitta i solen(?) som inte skulle va framme men kom ändå. Och färskpasta och hemmagjordpesto-middag med Sofie, Sofie och Hannah. Rosévin och pistagenötlikör. Himla flått. Puss.

Kommentarer
Postat av: frida

SAMMA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback