De som finns kvar att röka finns under min nagel.

De här hör till ovanligtheten. Men så är det. Jag måste bara säga att jag har kännt så många saker idag. Gråtit en skvätt och verkligen insett hur allt försvinner. Bakom oss. Jag är full nu. Jag har åkt flak i nyfixat hår och blivit dränkt i öl och champange. Frysit ihjäl genomblöt, hoppat till för hög musik och fått blåmärken. Ätit god buffé och firat studentens lyckliga dag. Den är lycklig. Min var. Jag saknar den mycket. Jag saknar mycket. I alla fall. Jag har aldrig i hela mitt liv varit så trött som jag är nu. Ungefär. Jag försöker tvätta mina skor rena från allt, dom var vita. Var. Men det går inte under alkoholpåverkan. Prova städa. Det går inte. Man stökar till värre än innan. Så mina kläder får lika i en blöt ölpöl. Imorgon kan jag vara uppstyrd. Imorgon är det fika med fina gullstaffan och E som man inte sett på himla länge. Jobb och nattmiddag, Planet Earth och pussar hela natten. Torsdag fyller min gulliga mormor år och på fredag pappa. Lördag är det Skrattock och söndag en till födelsedag. Gudars.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback