Fix you.

SAAAAAAAAAAAAAAY WHAAAAAAAAAT!!!??? Haha, mitt tvättmedel blev snott. Sjukt gay, när jag tagit mig hela vägen till tvättstugan med sjukt mycket tvätt som bara måste bli tvättad. Inser att ingen är klar, "gömmer" min tvätt och tar en promenad mitt när det börjar hagla, vilket var ett mindre bra beslut. Sen har nån tagit det. Tvättmedlet och allt. Vem tar sånt? Mutta alltså. Tur, tur, tur att jag hade en till förpackning. Nu ska jag, i ett mindre alkoholpåverkat tillstånd, försöka mig på ett försök att städa. På något sätt känns det alltid bättre att göra det på natten. För sova är inte så himla fint utan dig. Så det struntar jag i. Jag ska börja snart. Snart. Idag har vi glassat i Hagaparken hela dagen med goda saker och bikini. Najs. Sen hade momor kalas och jag plockade blommor, precis som när man var liten. Så många olika jag kunde hitta. Haha. Varför måste vi vara släkt egentligen?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback