Ingen refräng.

Jag borde sova. Lördagen var fin, picknick, kakor och rövin. Inte höra ett enda skämt på en stand-upfestival är en prestation. Stockholm Maraton. Bra jobbat fan. Orka. Hem till Frida, laga grönsaker, äta chips och röka vattenpipa. Innomhus, har jag nog aldrig gjort förut. Åka hela vägen hem till GAAAANGSTAA VÄSBYYY (i taxi) från staan, för att gå på trendiga fabben. Betala inträde och dricka tequila i tjöögoo minuter innan de stängde för vattenläckage. Vilken flopp om man tänker efter. Jag tänkte inte så noga och vi gick på efterfest istället. Himla fint. Upp och jobba med smink under ögonen. Hem och äta sill av alla saker. Shoppa lite med lillebror och iväääg på ett till kalas. Pusskalas! Yeeey. Måndag har det varit idag, dagen har gått fort. Middag och viktigt prat hos hjärta. Imorgon ska jag upp tidigt. Vara barnvakt åt lilla troll och sen luncha med FRUUUGAN som äntligen är hemma, och Staffan som snart försvinner. Det gör lite ont att tänka på. Usch. Godnatt i alla fall. Kan det inte vara juni för alltid och alltid. Snälla.

Ni har inte en chans nu, mitt sista drag är schack matt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback