Morfin.

Faaaan, va dålig jag är. Skärpning från och med nu. Det är nu det är som viktigast. Det är nu man kan leva. Vill leva. Måste leva. För sommaren är det bästa i hela världen. Även fast allt har bleknat lite när man kommer från utomlands med vin och inga måsten varje dag. I alla fall. En anledning varför jag är dålig på att skriva är för att jag har jobbat varje dag. NIO dagar i rad. Skjut mig i huvudet. Imorgon är min första lediga dag. YEEEEY!!!! Så idag fick allting gå fel. Det gör ingenting. Jag fick ha ont, jag fick bli ledsen, jag fick gråta en gång, jag fick jobba över och det fick bli kaos. Innan jobbat solade och babade vi. Det var fint. Det är så himla fint att Hannah är i väsby varje dag. Som förut. Nu ska jag titta på två nya avsnitt och sova själv i min egen säng som jag inte sovit i sen i torsdags förra veckan. Det snurrar i mitt huvud och jag vill inte tänka nå mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback