Du är mindre bra än en sinnessvag.

Onsdag morgon och soooolen är här igen. Tack gode gud. Jag vill ut, jag måste ut, jag ska ut. Jag har ätit min absoluta favoritfrukost. Fruktsallad. Med alla dom här. Äpple, päron, banan, nektarin, jordgubbe, vindruva och granatäpple. Haha, GOTT! Det tar ungefär hundra år att skära upp bara. Igår hälsade jag på hjärta efter jobbet och sen kom A och tittade på läskig film och några avsnitt Flight of the Conchords. Fint. Idag har jag tvättid men måste skynda mig och bära lilla troll som har ont först. Sen iväg och på en hemlig sak.

Skrev jag igår utan att publicera. Så jag fortsätter här. Torsdag och regn. Åhnej. Den hemliga saken igår var himla himla fin. Fira en Sofia som inte förstod någonting. Bubbla och dricka rosé. Åka till stan och äta tapas och dricka ännu mera vin. Idag har jag hunnit med massa saker. Innan regnet kom. Sola, springa, handla, stryka, städa, duscha och fixa mitt barr. Nu väntar jag på att klockan ska bli sex för då ska jag iväg på en annan hemlig sak. Det känns verkligen inte som torsdag. Det känns som mitt i helgen.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Kevins & Elliots mamma Mia

DU ÄR HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRTA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback