Happy up here.

Lördag och regn. Åhnej. Men det måste faktiskt regna lite. Om det ska växa blommor och blåbär i sommar. Det vill vi. Jag. Massa dagar gick igen. Dom slutar aldrig gå. När man jobbar varenda himla dag hinner man inte med livet. Hur ska det gå till. Förstår inte jag. Idag är jag i alla fall ledig och då hinner jag med. Igår hade vi hur god middag som helst och det blev sent så jag är trött, men det finns det ingen tid för att vara. Skopan och IKEA. Fina saker fick följa med hem och bo. Jag klassar inte mig själv som pollenallergiker men jag hatar pollen. Det kliar på hela mig, utanpå ansiktet, i munnen i halsen över allt. Det rinner, och killar. Det är hemskt. Jag har en liten tyst minut av sorg för alla som lider av pollen. Så. Nu ska jag försöka styra upp mig själv i lite kalaskläder och möta upp Staffan och Robert för mat och vin. Fint va? Ses i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback