I sing it to you nice.

Måndag och det är kallt! För kallt. Men det struntade jag i på kvällen och gick promenad med en som man aldrig ser. Trevligt. Helgen är förbi. Igen. Alldeles för fort. Den var himla fin. Massa vin och skratt! Men det som inte får hända, hände. Katastrof. Men jag var inte i tillstånd att inse att det var en katastrof så allt slutade mer eller mindre smärtfritt efter en efterfest jag inte minns något alls av. Det gör ingenting. Söndagen tillbringades med att dö bakisdöden större delen av förmiddagen. Tills jag blev i tillstånd att fika lite och mysa massa. Och lite glass. Men bara lite. Faaaaan, vad jag inte tycker om att jobba. Det förstör. Allt. Blä. Imorrn, hela dagen. Men sen två dagar ledigt innan mördarhelgen börjar. Men kanske ska jag få shoppa loss på blommor, gardiner, lampa, matta och andra fina saker som nån inte tycker om att handla. Hur kan man inte göra de? Jag baaangar inte. Nu ska jag avsluta min romantiska kväll och sova.
Puss och kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback