Lovetrap.

Måååndag och finaste dagen. Sommadagen. Jag tror att jag dör lite. Så mycket tycker jag om solen! Jag vill inte vara inne för en sekund. Så det var jag inte heller. Vakna i en kram. Tröööött. Möta upp Gullstaffan för glass och kaffe i solen. Mys! Vidare till Hjärta och alla sötbebisar och bara sitta i parken med jordgubbar. Jag har bränt mig lite på axlarna, till och med det är ju himla fint. Jag har fräknar och det är äntligen sommar. Sen var jag tvungen att gå och jobba, göra mjukglassar till alla som njöt av solig kväll. Helgen har varit dum för att jag har jobbat men bra för att jag har grillat goda saker, dansat på natten och hälsat på fina mormor och avslutat den med massa gos.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback