That's a big lie.

Första maj. Förbi med snart en timme. Tiden viner förbi. I håret. Överallt. Valborg, började med god frukost, packa all picknickmat och springa till tåget. Titta, titta efter min bror som skulle åka hellikopterbåt i uppsalaån. Men jag hittade honom inte och tur var väl det för det såg hemskt farligt ut. Mötte upp fina Hannah och Sofia i parken som var proppfull av människor och musik. Sen kom äntligen Malin och alla andra! Äta jordgubbar och dom godaste bullarna eveeeer. Dricka vin och det var så varmt. Sommarvärme. Himla fint. Parkhäng for life! Iväg på fest, bära hem fulla människor, grilla korv, gå på soffest och våldgästa ett studentrum och dansa, dansa och somna alldeles för tidigt som egentligen var alldeles för sent. Jag vet inte. Ikväll har jag myst, ätit småplock och tittat på film. Vandrat hem i natten som är varm nu med. Jag är så trött. Jag måste skaffa mig en cykel. Det kan inte vara maj än. Men det måste vara sommar snart. Imorgon kommer allt bli bättre. Jag känner det på mig. Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback