Historian upprepar sig och slutar alltid likadant.

GAAAAAAAAAAAHHHH!!!! Jag har ungefär hundra tusen miljoner saker som är jobbiga som jag bara vill slänga ur mig. Hoppas att dom ska göra bättre nytta här än i mitt huvud. Men man vill inte verka crazy, så jag ska försöka lugna mig. Jag är sjuk från mitt jobb. "Sjuk". Lite sjuk. Men jag vill inte. Jag kan inte. Jag orkar inte. Jag har jobbat för mycket. Jag kanske bara ska vara ärlig och strunta i vilka som ser. Jag vill inte att nån ska se. Jag är ARG på mamma och pappa. På att vi inte är någon familj längre och inte har varit det på snart ett år. Jag fasar för julen. Jag vill inte fira den. Jag vill inte vara med om den. Jag tänker vara nån helt annanstans, borta, strunta i att det är jul och dricka alldeles för mycket vin och glömma bort allt. Till och med en så obetydlig dag som fars dag var jobbig. Jag firade den med en annan familj, en annan pappa. Någon annans pappa. Min farmor har spårat. Och en annan sak, som är sjuk. TÄNK OM, han hade svarat och du hade varit där. Hos dom, där Rickard bor. Utan att sagt nåt till mig. Så hade vi "stött" på varandra på morgonen. Oj. Hej. Det hade varit sinnesjukt jobbigt.

Sidan som går vidare har någon redan rivit av. Så jag griper tag, i vita blad.
Förlåt att jag aldrig sagt förlåt. Är en himla fin bit. Och det känns faktiskt lite bättre nu.
Sjukt fina saker händer i mitt liv ändå. Så fina att man dör lite.
Jag kanske kan berätta om dom nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-17 @ 12:22:11
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback