Fick en känga mot magen tills jag smakade gata.

Pinsamt dåligt. Jag vet inte varför. Strunt samma varför. Sist jag skrev var för två veckor sen. Då skrev jag att jag inte får någon ordning. Mitt liv är rörigt och flyger iväg, utan att jag får tag på det. Jag jobbade från tio på morgon till tio på kvällen nästan alla dagar. Mitt sociala liv var obefintligt. Det ser ungefär likadant ut nu. Jag jobbar maniskt och omänskligt mycket. Lite saker som hänt är att jag träffat viktiga personer på trevlig middag. Hängt med en flaska vin med fina människor på dansgolv hela helgerna. Packat, städat flyttat och botaniserat på IKEA. Burit, hjälpt och varit obarmhärtigt trött. Jag är TRÖTT. Så trött att det inte hjälper att sova längre. Det är tisdag. Jag böt bort min kväll. Jag fick vara ledig en kväll. Det känns ofattbart härligt. Jag fick åka och fika, jag har nästan glömt hur trevligt det kan vara. HAHA, nej jag överdriver. Men jag måste bara understryka hur genuint lyckig jag är för ledighet. För fritid. För saker som förgyller livet. Sen yogade jag, aj min kropp. Hem och äta soppa med morot, broccoli och ärtor. Nu ska jag bosätta mig i en varm dusch oförskämt länge. Sen sätta på efterlängtade Greys Anatomyavsnitt! Mys.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback