Jag ska slå er med häpnad.

Söndag. Solen tittar fram. Men man vet. Att det är höstkyla. Nästan isiga vindar har redan kommit till Stockholm. September. Jag antar att det är okej. September är en höstmånad. Men jag förstår inte varför sommaren alltid måste ta slut. Sämsta grejen typ. I september fyller jag år. 23 stycken. Jag blir 23 år. 23. Man ska inte känna för mycket på det. Då känner man bara massa saker. Stress, ångest, panik. För att man ska vara så bra jämt. Hinna med hundra saker, tjäna massa pengar och älska sitt jobb. Jag vill inte vara en av alla dom som känner så. Strunt samma. I veckan som varit har jag haft semester från Ica. Det var himla härligt. Jag har istället sökt två kurser, skrivit ett CV, sökt en praktikplats och varit på en intervju. Dessutom har jag vikarierat på Sofielundskolan. Hm... SO, svenska, NO och matte med 6:or, 7:or, 8:or och 9:or. Det var en av de läskigaste saker jag någonsin gjort. Onsdag, torsdag och fredag. Jag klarade av det. I helgen har jag varit på fin tjejmiddag, haft en liten efterfest för två personer. Varit på grönalund med barndomsvänner och gjort femkamp, ätit fishn'chips, druckit vin, åkt karuseller, ätit middag till sent på natten. Det är fantastiskt att vi inte kan ses på flera år, och så när vi ses så var det som igår vi var små. Idag har jag ätit lyxfrukost, ska ta en promenad, tvätta, måla mina naglar, laga äppelpaj och en gryta till ikväll och pussas hela kvällen mest.

<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

o du ska veta att det du skriver är min inspirationskälla när jag skriver tråkuppsats ibland:)

2010-09-12 @ 09:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback