Men vänta lite nu.

Usch. Nu är jag dålig. Men frisk. Äntligen! Veckor bara går. Dagar också. Gud, det var hur länge sen som helst. Jag har varit och tagit prov. Sen grät jag i ungefär en timme. Så hemskt var det. Måndag. Fika med hjärtan. Jobba. Pussas hela kvällen. Tisdag. Ännu mera krämpor. En till sväng på Vårdcentralen. 150 spänn rakt i sjön. Jobba vidare. Myskväll. Onsdag, och hemsk hosta. Middag med Frugan. Det orkar man alltid. Torsdag, började på nya jobbet. Hjälp. Men jag klarade det! Sen tandläkaren, och inga hål. Än. Äntligen fredag och hämta ut ny mobil efter jobbet. En ny mobil som jag hatar. Jag började nästan gråta varje gång jag tittade på den. Så mycket hatar jag den. Nu har jag accepterat misären. Men är fortfarande extremt irriterad. Hoffmaestro på Gröna Lund med gulliga bror! Himla fint. Åh, va fina dom är. Åh. Åh. Åh. Löööördag och gå ut med Mia och Sandra. Dansa och dricka vin. Fin middag och efterfest. Söndag. En jättefin söndag. Frukost i sängen. Tröttfrukost. Åka in till Fotografiska och titta på utsällning av Annie Leibovitz. Fint ända in i hjärtat. Fika på söder. Åka och handla söndagsmiddag. Laga mat i timmar. Äta i hundra år och sen bara ligga på en soffa och då är allting bara bra. Nu är det redan torsdag, påväg till fredag igen. Jag hinner inte med. Fika hit och dit, hälsa på Hannah på Essingen. Nu har jag sprungit! Duschat, målat naglarna och nu ska jag sova.

Puss.

Kommentarer
Postat av: jonas

puss:P

Postat av: http://jonaslindh.wordpress.com/

i know:(

2010-10-13 @ 23:22:15
URL: http://jonaslindh.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback